Eerste stop naar Australie - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Jos Gosewisch - WaarBenJij.nu Eerste stop naar Australie - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Jos Gosewisch - WaarBenJij.nu

Eerste stop naar Australie

Door: Jos

Blijf op de hoogte en volg Jos

04 Juni 2017 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Dubai, juni 2017

Een dorstige ervaring.
Op zoek naar de Souk kwamen we langs een mooi restaurantje direct gelegen aan het water. We werden door een ober verleid om naar binnen te komen en aangezien we enorme dorst en flinke trek hadden( alleen een ontbijtje gehad want we zitten in de ramadan!) gingen we gelijk op de uitnodiging in. Een tafel aan de waterkant en een licht briesje om een beetje af te koelen, trok ons helemaal over de streep. De bestelling werd gelijk opgenomen en we kregen alvast een bordje vers fruit voorgeschoteld. Daarna werd ons heel voorzichtig medegedeeld dat de zon nog niet helemaal onder was en dat we eigenlijk nog niets mochten eten of drinken!
!

• 04 Juni 2017 - 14:27

Nora:

Ai, en dat wanneer je er zo aan toe bent....

• 04 Juni 2017 - 15:31

Wim En Geertje:

Ai ai, Danny en Jos, goed verhaal. Dus jullie mochten eigelijk nog niet eten vanwege de rammadan. Ja dan wordt het voor je maag RAMMELDAN hè. Leuke manier om jullie belevenissen te volgen. En nu maar hopen dat je de volgende keer wel op tijd in je meloen mag happen. Schrijf maar lekker jullie verslagen dan kunnen wij dat mooi volgen. Gezegende reis verder. Wim en Geertje

• 04 Juni 2017 - 18:26

Ada En Jos:

Hopen dat de nachten lang zijn (Brabantse nachten zijn lang!). Dat wordt dus veel inslaan bij de supermarkt. Groetjes Ada en jos