Tussen Perth en Broome - Reisverslag uit Tanami, Australië van Jos Gosewisch - WaarBenJij.nu Tussen Perth en Broome - Reisverslag uit Tanami, Australië van Jos Gosewisch - WaarBenJij.nu

Tussen Perth en Broome

Door: Jos

Blijf op de hoogte en volg Jos

15 Juni 2017 | Australië, Tanami

Per campervan richting Noorden.
Lancering was onze eerste stop. Je kunt maar beter voordat het schemerig wordt, een kampeerplekje hebben gezocht omdat je anders heel gemakkelijk kangoeroevlees op je bordje krijgt. Weet niet of dat lekker is. Overdag was het een heerlijk temperatuurtje maar s' nachts was het bitterkoud.

Door naar Cervantes
Onderweg mooie duinen en stranden van heel wit fijn zand gezien en er een wandelingetje gemaakt. Ons doel was Pinnacles Dessert. Unieke kalkstenen uitstulpingen, die zo uit de woestijngrond lijken te groeien . Heel bijzonder.

• 15 Juni 2017 - 16:26

Wim Philippo:

Nou kangoeroevlees eten lijkt mij nog altijd beter dan dat zo'n beest per ongeluk op je nek springt
    Doe voorzichtig hoor,. Sterkte, Wim

• 15 Juni 2017 - 22:45

Ellen Burgers:

Wat leuk om jullie op deze manier een beetje te kunnen volgen op deze mooie reis. Geniet ervan! Gr. Ellen

• 16 Juni 2017 - 15:45

Annie:

Supermooi Jos. zo te zien geniet je enorm.
    gr. Annie.

Jos

gelukkig getrouwd met Danny moeder van drie volwassen kinderen en oma van vier kleinkinderen. werkzaam als recovery verpleegkundige in het MC Zuiderzee ziekenhuis te Lelystad.

Actief sinds 18 Feb. 2013