Etty Bay - Mission Beach - Reisverslag uit Townsville, Australië van Jos Gosewisch - WaarBenJij.nu Etty Bay - Mission Beach - Reisverslag uit Townsville, Australië van Jos Gosewisch - WaarBenJij.nu

Etty Bay - Mission Beach

Door: Jos

Blijf op de hoogte en volg Jos

16 Augustus 2017 | Australië, Townsville

Vanuit Etty Bay hebben we Paronella Park ( een vervallen kasteel met mooie tuinen )en de Milaa Milaa falls bezocht én hebben we via de Skyrail door de boomtoppen van het regenwoud gewandeld. Best wel de moeite waard. Deze twee attracties liggen in het zuidelijke deel van de Tablelands en deze omgeving is zo wie zo al betoverend mooi!

Mission Beach is geweldig! Een enorm strand, palmbomen, rollende golven , heerlijk zwemwater,een verkoelend zeebriesje en een stralende zon aan een strak blauwe lucht. Je wilt er eigenlijk niet meer weg!
Het dorpje zelf stelt niet voor! Één Lange straat met wat winkeltjes en eettentjes.

Suene , "the mountain man " ontmoet. Hij is een echte goud en saffier -zoeker en hij heeft ons uitgenodigd om een keertje met hem mee te gaan. ( doen we over een week of drie).

• 17 Augustus 2017 - 16:12

Juudsie:

Zien jullie t al voor je om later als pensionnadas een zakcentje en een nieuwe reis bij elkaar te verdienen als Nederlandse gids door Aussieland? :)

• 17 Augustus 2017 - 16:47

Willy:

Mooie reis. Komen jullie nog wel terug??
    Ben heel benieuwd naar de foto's die bij deze reisverhalen horen.
    Heel goede reis verder
    Groetjes
    Willy

• 19 Augustus 2017 - 13:20

Annie:

hoi Jos. wat beleven jullie toch een fantastisch mooie vakantie; lijkt mij grandioos.
    en dan straks die tocht met meneer de , goudzoeker' geweldig.
    gaan jullie met hem naar de edelstenenmijn Ber Can House? met boven de '' toegangspoort" een groot bord met de afbeelding van een schaap?
    in elk geval; geniet er super van.
    nog heel veel plezier op jullie verdere tocht.
    groetjes,
    Annie.