Perth - Reisverslag uit Mount Hardey, Australië van Jos Gosewisch - WaarBenJij.nu Perth - Reisverslag uit Mount Hardey, Australië van Jos Gosewisch - WaarBenJij.nu

Perth

Door: Jos

Blijf op de hoogte en volg Jos

11 Juni 2017 | Australië, Mount Hardey

Perth is echt een mooie stad. Enigszins ruim opgezet met brede wegen en grote waterpartijen en aan de andere kant ontzettend veel hoogbouw. Het grappige is wel dat ze die enorme hoogbouw gewoon achter eeuwenoude kerkjes , schooltjes of winkeltjes hebben geplaatst! Kris- kras door elkaar. Elk gebouwtje lijkt waardevol.
De winkelstraatjes zijn heel gezellig opgezet. De straat op zich is vrij breed ( geen gemotoriseerd verkeer) maar er zijn overal schaduwplekjes gecreëerd met zitbankjes (vrij WiFi) en leuke terrasjes.
Kings Park is een echte aanrader.: je kunt er door de boomtoppen wandelen( canopy walk) waar je fantastische uitzichten hebt op de skyline van Perth, de inheemse botanische - en kruidentuinen bewonderen en kilometers door de bush wandelen of joggen

• 11 Juni 2017 - 15:46

Ada En Jos:

Hartelijk dank voor jullie bericht. Het bevalt zo prima denken we. Wij zelf zitten u op de fiets in Oostenrijk. We zien uit naar jullie mooie berichten.

• 12 Juni 2017 - 09:58

Wim En Geertje:

Fijn zoals jullie genieten en prettig om zo jullie te kunnen volgen. Door de boomtoppen te kunnen
    lopen dat zal mij (Wim) ook wel een lijken en dan kun je ook eens voelen hoe een aap dit beleefd.
    Hou het wel voorzichtig hè, die bomen zullen wel meer dan een paar meter hoog zijn. Sterkte ermee,

• 13 Juni 2017 - 15:30

Jan & Lars:

Leuk om jullie weer te volgen zo. Hadden jullie wel de tomtom mee dit keer om weer voor donker terug te komen? Of was de zelfverklaarde indiaan goed op dreef? Hoe dan ook veel plezier verder samen en behouden vaart.