Mareeba - Reisverslag uit Mareeba, Australië van Jos Gosewisch - WaarBenJij.nu Mareeba - Reisverslag uit Mareeba, Australië van Jos Gosewisch - WaarBenJij.nu

Mareeba

Door: Jos

Blijf op de hoogte en volg Jos

14 Juli 2017 | Australië, Mareeba

Coffee Works
Een koffiemuseum annex winkel en chocolade en koffie proeverij .
We zijn daar zo maar ergens naar binnen gegaan en kwamen al gauw in het gedeelte waar je verschillende soorten koffie, chocolade en koffie likeuren kon proeven. De
Ikeurtjes waren verrukkelijk. Op een gegeven moment kregen we extra uitleg over wat we allemaal konden doen en hoe alles in zijn werk ging. Het was een jong meisje en ze vertelde het hele riedeltje in één ademteug. Toen ze zag dat wij geen sticker op ons shirt hadden bood ze aan die te gaan halen. Eenmaal de stickers op ons shirt geplakt zei ze:" zo, nu kunnen jullie tenminste naar binnen en naar buiten gaan zonder steeds te moeten betalen". En weg was ze, ons volkomen verbluft achter latend. We hadden geen entree- poort of kassa gezien!!!!

Heerlijk gekampeerd in de " Granite Gorge Nature Park ". Een prachtige camping op 420 meter hoogte aan de rand van de "granite gorge". Het wandelgebied was soms behoorlijk pittig: veel klauteren ! Steil naar boven en dan weer steil naar beneden. De Outlooks waren geweldig. Op bepaalde granietplaten kon je de voetafdrukken van de dinosauriërs zien. Heel indrukwekkend en geweldig om jouw eigen voeten in zo'n afdruk te kunnen zetten.
Het was weer een geweldige dag,

• 14 Juli 2017 - 10:22

Yvonne:

Hahaha . Typisch iets voor jullie.
    Het klinkt allemaal fantastisch.
    Echt genieten

• 14 Juli 2017 - 16:47

Jan & Lars:

Geweldig leuk om jullie zo te volgen. Mooie verslagen hoor.
    Hoeveel likeurtjes had jij hier al geproefd trouwens.....je kunt de l niet eens meer tikken.
    Fijne tijd!

• 07 Augustus 2017 - 08:49

Dominique:

Hahaha, leuk om te lezen! Hebben jullie een foto van zo'n dinoafdruk? Owen is heel benieuwd!!