Naar Perth - Reisverslag uit Perth, Australië van Jos Gosewisch - WaarBenJij.nu Naar Perth - Reisverslag uit Perth, Australië van Jos Gosewisch - WaarBenJij.nu

Naar Perth

Door: Jos

Blijf op de hoogte en volg Jos

11 Juni 2017 | Australië, Perth

De overstap in Singapore verliep vlotjes: we moesten 10 uur wachten voor de aansluitende vlucht naar Perth en hebben daarom een dagkamer op het vliegveld gehuurd. Konden we toch nog een paar uurtjes slapen en hoefden we niet in- en uit te checken. Ook hadden we geen omkijken wat betreft de bagage ; dat ging in een moeite door.Echt aan te raden.
Grappig detail: een Engelsman in Dubai had ons gewaarschuwd dat de Singaporezen niet meer vertellen dan noodzakelijk is. Dat moest Danny natuurlijk even uitproberen en ja hoor! Die man had gelijk. De kortst mogelijke antwoorden op allerlei vragen. Dus meest " Yes" en " no "

• 22 Juni 2017 - 13:05

Nora:

Gratis vlees;-) Maar ook schade wellicht. Leuke foto's!

Jos

gelukkig getrouwd met Danny moeder van drie volwassen kinderen en oma van vier kleinkinderen. werkzaam als recovery verpleegkundige in het MC Zuiderzee ziekenhuis te Lelystad.

Actief sinds 18 Feb. 2013